Toimitusehdot

1.Maksutavat
Myydään tuotteita yksityisasiakkaalle vain http://www.checkout.fi/ maksulla. Hyväksymme vain yritysasiakkailta maksun tilisiirtona.

2.Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. VKAUPPA:lla on oikeus perua tilaus kokonaan tai osittain ilman erikseen ilmoitettavaa syytä. Tällöin myyjä palauttaa ostajan jo maksamat varat.

3.Toimitusaika
Tuotteen toimitusaika on riippuvainen tilatusta tuotteesta, mahdollisista liittymistä & lisäpalveluista sekä siitä, mihin osoitteeseen olet tuotteen tilannut. Useimmiten pystymme toimittamaan tuotteen 2–10 arkipäivän sisällä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu & emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa. VKAUPPA.FI verkkokauppa ei ole vastuussa kuljetussopimuksessa mainitun kolmannen osapuolen, tai jonkun muun ennalta arvaamattoman & ylitsepääsemättömän Force Majeure-esteen aiheuttamasta toimituksen myöhästymisestä tai tilauspaketin katoamisesta. Kirjetoimituksissa otamme vastaan reklamaatioita mahdollisesta kadonneesta lähetyksestä, kun tilauspäivästä on kulunut 5 arkipäivää.

4.Viallisen tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@vkauppa.fi, tai puhelimella numerosta +358 453 444 270. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

5.Palautusoikeus
Tuotteillamme on 7 päivän palautusoikeus. Voit palauttaa tuotteen ja saada siitä maksamasi hinnan takaisin, jos tuote ei vastaa odotuksiasi. Kotona voit tutustua tuotteeseen samalla tavalla kuin voisit tehdä sitä tavallisessa myymälässä. Voit siis sovittaa ja tutkia mutta et repiä pakkauksia tai ottaa tuotetta käyttöön. Tarkistuksen jälkeen laite on oltava samassa kunnossa, kuin se oli ennen avaamista (jos laitteella on näytön suojakalvo, se pitää olla irrottamaton). Tuotepakkaus tulee avata yleistä varovaisuutta noudattaen. Tuotteen palautuskulut käsittelemme jokaisen tilauksen kanssa erikseen ja tarkastamme että palautamasi tuote on myyntikelpoinen

6.Palautusoikeuden peruminen.
Jos tuoteen toimituspäivästä on enemmän kuin 7 päivää, asiakas häviää palautusoikeuden.
Palautamme maksun 3-4 viikon kuluessa tuotteen palatuksesta. Asiakas maksaa palautettavan tuotteen postituskulut.Jos tuotteissa on merkkejä käytöstä, pakkaukset on avattu tai tuotetta ei muista sysistä voida enää luokitella uudeksi, tuotetta ei voi palauttaa. Vain tuotteet joiden kunto on tismalleen sama kuin toimitushetkellä ovat palautuskelpoisia. Lisäksi asiakas hävi palautusoikeden jos pakkaus oli vaurioittu tai tuote oli otettu käyttöön – esimerkiksi jos laitteella on näytön suojakalvo, se pitää olla irrottamaton, tai jos puhelimesta oli kirjoitettu tekstiviestiä. Tuotepakkaus tulee avata yleistä varovaisuutta noudattaen.
Palautusoikeutta ei ole, mikäli tuotetta on käsitelty siten, ettei se ole enää myyntikelpoinen.
Jossain tapauksissa ostaja voi olla varoitettu mahdottomuudesta paluuta suurikokoisten tuotteden etukäteen (jääkaapit, uunit, mikroaaltouunit, televisiot, astianpesukoneet, liesuunnet tai samaantyypiset tuoteet). Tarkkampi ehdot voidaan selvittää ennen maksamista tavaran puhelimitse – 045 3444 270 tai sähköpostilla – info@vkauppa.fi.

7.Takuu & takuutoimitus
Jos takuun alaisessa tuotteessa ilmenee takuun piiriin kuuluva vika 7 päivän kuluessa tuotteen ostohetkestä, VKAUPPA maksaa kaikki tuotteen takuukorjaukseen liittyvät postituskulut, mukaanlukien tuotteen lähettämisen asiakkaalta VKAUPPAAN. Jos tuote postitetaan takuukorjaukseen yli 14 päivää ostohetken jälkeen, ostajan pitää itse maksaa kaikki kulut, jotka liittyvät tuotteen lähettämiseen VKAUPPAAN. Jos asiakkaan ostamassa takuunalaisessa laitteessa on asiakkaan ilmoittama vika, jota ei löydy tai se ei kuulu valmistajan takuu termeihin, palvelukeskus pitää oikeuden veloittaa ostajalta 10€ maksu korvaamaan asiakkaan vääristä tiedoista tulleet kulut.
Jos takuuajan kuluessa Vkauppa.fi:lla ei ole mahdollisuutta korjata tai vaihtaa ostettua tuotetta, ostajalle annetaan tuotehinnan hyvitystä, josta käyttöajasta riippuen hyvitys on vähennetty.
Tuotteen valmistajan takuu ei koske tai takaa vain lyhyen ajan lisäosat, jotka tulevat tuotteen mukana (esimerkiksi johdot, akut, laturit, liittimet tai suojakuoret yms.) Takuu tilanteessa, ensimmäiseksi ottakaa yhteyttä. Meidän vastauksen jälkeen, toimittakaa Teidän tuote huoltoon meille. Me emme vastaa kustannuksista jos olettevieneet tuote toiseen yritykseen korjattavaksi.
Vkauppa.fi ei kanna vastuuta asiakkaan korjauksen kustannuksista toisissa yrityksissä.

8.Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto & mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteyttä kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 7 päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

– Sähköpostilla osoitteesta info@vkauppa.fi